Hässelby

Har hållt mig i väst under veckan, min finaste moster kom hem från Colombia för några dagar sen och innan det har jag och Alejandra storstädat, tvättat tre dagar i rad, dammsugit, skurit i det fina vädret. Åh vad livet är underbart! Linda har åkt till Gotland den jäveln och eftersom att jag och Alle var ensamma här så fick Mich hålla öga på oss, han behandlade oss som riktiga hemmafruar/slavar, utan att överdriva. Vi var tvugna att laga mat till honom, städa efter honom.
Nu väntar vi på att Mich kommer och hämtar oss för att åka till Fiskis, Alle måste hämta lite grejer.
Imorn ska vi åka båt, och om jag hittar laddaren till kameran så blir det bilder i nästa inlägg.
Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback