Nathalies minnesstund och insamling, söndagen den 6 juni

Hej! Det var ett bra tag sen va? Hade varken ork eller lust att uppdatera igår, nu är jag ialla fall tillbaka och ärligt talat så orkar jag inte ta berätta om fredagen-lördagens händelser.

Anyways. I söndags var det Nathalies minnesstund och självklart var jag där. Blev så otroligt chockad över hur mycket folk som befann sig i Fisksätras Folkets hus. Det är så fint att se hur många det är som bryr sig. Talen och dikterna berörde oss alla. Men när Danira (Nathalies lillasyster) läste upp sin dikt, då bröt jag verkligen ihop. Det var så sjukt hur jag kunde känna hennes närvaro bland oss.



In memory of Nathalie.

Mycket folk var närvarande och alla stöttade till max..


Sabina, Rut och Melinda uppträdde med låten Little Wing av Jimi Hendrix som var Nathalies favoritlåt..


Slitna


Mercy och Sylvia


Nadia och Sylvia

 
Bilden är tagen påvägen hem. Det var mäktigt att se i verkligheten.




Vila i frid Nathalie Maria Benitez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback