Yeey!

Jag and dem bombaclot twins och ekaren Alessandra (haha) följde med mig till forum idag, jag var tvungen att göra ett par viktiga och personliga saker, sen så lunchade vi i barista och därifrån åkte vi till Alle för att kolla på film. Senare tog vi ett kvällsdopp i Grisslinge, mitt första dopp faktiskt, var jävligt seg det här året! Det var iskallt, fattar inte hur jag tidigare kunnat ta första doppet i maj. Wierdo. Lite kortfattat om dagen bara.
Nu ska jag och Anya kolla på en skräckis, känner redan hur mina ögonlock väger, vill bara sova fint.
Imorgon blir det full rulle, dans och shit. Förmodligen show på lördag!

Har hittat kameran! Nu kommer jag kunna uppdatera regelbundet!
Creds till er läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback